Заявка за връщане

В случай, че получените артикули се окажат несъответстващи на вашите очаквания, клиента има право да върне или замени закупената стока в 14 работни дни, при условие, че стоката е неизползвана, върната с всички етикети и оригинални опаковки.

Стоката трябва да бъде обезопасена по време на транспорта и се изпраща на същият адрес от товарителницата, с която сте я получили. При връщане, стоката се изпраща  с опоменат IBAN в бланката за връщане , по който да можем да направим банков превод. Върнатите пратки се изпращат с опция преглед преди заплащане.  Пакета трябва да съдържа и копие от бланката за връщане и замяна с коректно попълнени данни.

Продукти получени преди повече от 14 работни дни не се приемат за връщане.

Употребяван актикул не се заменя или връща, както и повреден, заради неправилната експоатация от страна на  клиента.

Стока, чието връщане и рекламация не можем да приемем поради неизпълнение на горепосочените условия ще бъде изпратена обратно на клиента за негова сметка.

Рекламации отнасящите се до повреди, възникнали по време на транспорта , ще бъдат разглеждани само въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъстието на клиента.

Пратки изпратени с други куриерски фирми освен Спиди не се приемат.

 * Куриерската услуга за връщане се поема за сметка на купувача. При желание за замяна от страна на клиента, клиента трябва да заплати куриерските услуги и в двете посоки

* Рекламации за повреди, възникнали поради неправилното експоатиране от страна на клиента, а не на получена дефектна стока, няма да се разглеждат. 

Бланка за връщане/замяна